Prosječno vrijeme dolaska (bez dostave): 10-15 business days
KALKULATOR TROŠKOVA DOSTAVE
State (2 letter code) |
Zip |
City |
Please fill the form with your shipping informations. |
Postoje 3 načina na koja možete pronaći dijelove koji su vam potrebni.
Pošaljite nam broj okvira (VIN) koristeći polje za pretragu bicikla. Provjeravamo ga što je prije moguće i šaljemo pravi katalog. Spremamo bicikl u vašu garažu tako da samo jednim klikom možete doći do kataloga. Naravno, dostupni smo putem telefona i e-pošte.
Možete platiti kreditnom karticom koristeći Adyen ili GooglePay by Google.
Ako su svi dijelovi na našem lageru i ako je plaćanje kreditnom karticom uspješno obavljeno, dijelove možemo poslati istog ili barem sljedećeg dana.
Dostava u EU 2-3 dana preko UPS Standard ili DPD Classic usluge, 1-2 dana preko UPS Express Saver usluge. Izvn EU, 3-8 dana preko UPS Saver usluge.
Možete vidjeti troškove dostave, a na kraju narudžbe možete odabrati dostavljača kako biste pronašli najbolje rješenje za kupovinu. Imajte na umu: dani su radni dani.
Informacije o zalihama možete vidjeti na proizvodu.
Na lageru: dio je u našem skladištu, spreman za isporuku u nekoliko minuta.
Nije na lageru: možete vidjeti očekivano vrijeme dostave.
Bez brige, ako nekih dijelova nema na lageru, svakodnevno primamo pošiljke od naših dobavljača i radimo na tome da vaše dijelove dobijemo u vrlo kratkom vremenu.
Na lageru imamo tisuće "proizvoda koji se brzo prodaju", ali u našim katalozima postoje milijuni OEM dijelova. Njih je moguće naručiti u roku od 5-15 radnih dana. Vrijeme dostave je samo pokazatelj, a ovisi o zalihama naših dobavljača. Ako vašoj narudžbi istekne vrijeme, šaljemo vam obaviještenje. Kašnjenja su moguća kod narudžbi starih ili rijetkih bicikala.
Većina naših dijelova dolazi za 5-10 radnih dana, iz Japana za više od 5-10 dana, iz SAD-a za više 10-15 dana. Vašu narudžbu odmah prosljeđujemo našem dobavljaču i šaljemo na dan kada zaprimimo robu.
Šaljemo e-poštu o svim promjenama na koje se možete prijaviti u dijelu "My Orders". Možete vidjeti datum dolaska u trenutku kada ga potvrdi transportna agencija. Ovo je datum kada primamo robu od našeg dobavljača. Tada ćete biti obaviješteni o pakiranju i otpremi, a nakon toga možete vidjeti i broj za praćenje. Naravno, za pitanja smo dostupni i putem telefona i e-pošte.
Ne zaboravljamo vašu narudžbu, naš tim uvijek provjerava jednu po jednu "staru" narudžbu, bit ćete obaviješteni ako imamo bilo kakvih informacija.
Razlog bi bio: dio nije dostupan u skladištu proizvođača / dobavljača; proizvod je stigao oštećen ili je nestao pa je naručen brzom dostavom.
Japanski brendovi: neki dijelovi možda nisu dostupni u europskom skladištu, u tom slučaju moramo pričekati malo više.
Uvijek ćemo vas obavijestiti ako vaša narudžba više nije dostupna, jer vjerojatno imamo alternativu u obliku zamjenskog proizvoda ili drugog brenda.
Naravno, dijelove možete vratiti kao povrat ili zamjenu. Samo popunite obrazac ovdje u roku od 14 dana od datuma kada ste primili paket.
Molimo vas da pravilno odaberete svoj bicikl i u komentaru naznačite broj okvira ako niste sigurni da ste pronašli pravi dio ili želite naručiti obojeni rezervni dio.
Ako ste profesionalac, popunite obrazac za pristup našem b2b području.
Ako ste maloprodajni kupac, samo dodajte svoj bicikl u garažu i obavijestit ćemo vas o popustima za vaš bicikl.
Seeger
Seeger